עיריית ראשון לציון תקיים גם השנה בחג פורים את מיזם “פרגן לשכן”

צילום: עיריית ראשון לציון

עיריית ראשון לציון תקיים השנה, זו השנה החמישית, את מיזם “פרגן לשכן – משלוחי מנות בין שכנים ושכנות”. כמיטב המסורת, תחלק העירייה, בהובלת האגף לפיתוח קהילה במינהל קהילה, אלפי מארזים למשלוחי מנות לתושבים כדי שיוכלו למלא אותם בכל טוב ולהעניק לשכניהם לאות פרגון והערכה. החלוקה תתבצע בימים א’-ה’, בין התאריכים 17-21.3, ברחבי העיר ובמרכזי הקהילה.

בנוסף, מינהל קהילה מזמין ועדי בניינים לחגוג ביחד את חג הפורים בפעילות מגבשת של כל דיירי הבניין במשחק הגמד והענק. ועדי בניינים שיצטרפו למשחק יקבלו מהעירייה קופסה מיוחדת להרכבת משלוחי מנות לחלוקה לשכנים. האיסוף יתבצע מבניין העירייה, רח’ הכרמל 20, ביום חמישי, ה-7.3.24, בין השעות 18:30-14:30. כל דייר יקבל את הקופסה המיוחדת ומשחק הגמד והענק יתחיל.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “לאורך התקופה האחרונה גילינו שוב את הערבות ההדדית והנתינה בין תושבות ותושבי העיר. חג הפורים הוא הזדמנות מצוינת להפתיע את השכנים שלכם, להכיר אותם טוב יותר ולהביע בפניהם הערכה בעזרת הקופסאות המיוחדות שלנו שכל מה שנותר לכם לעשות הוא למלא אותן בכל טוב. ביחד ניצור קהילה מחוברת, נכיר את השכנים ונקרב לבבות. חג פורים שמח!”.

לפרטים נוספים ולהרשמה בקישור: לחצו כאן

צילום: עיריית ראשון לציון

השארת תגובה