הזוכים הגדולים של ראשון לציון בתחרות ליגת העל באתלטיקה קלה לחטיבות הביניים של התאחדות הספורט לבתי הספר

צילום: ליטל קמיר.

בסוף החודש התקיים באצטדיון האתלטיקה בראשון לציון המחזור הראשון לעונה של תחרות ליגת העל לספורטאי האתלטיקה של העיר

צילום: ליטל קמיר.

לאחר פעילות פתיחה חוויתית עם המאמן וכוכב הרשת עמית פורטל, החלה התחרות. 13 קבוצות ממועדונים בית ספריים של ליגת העל ברחבי הארץ התחרו על תואר בית הספר הזוכה, כאשר תלמידים ותלמידות מצטיינים בתחומם התחרו ראש בראש בקפיצה לגובה, קפיצה לרוחק, הדיפת כדור ברזל, זריקת כדור הוקי, ריצת 60 מ’ וריצת 1,000 מ’.

צילום: ליטל קמיר.

תלמידות ז’-ח’: בריצה ל1000 מ’, זכתה לירי גפן ממקיף ח’ ראשון לציון במקום השני עם תוצאה של 3:39:38 דקות. בזריקת כדור הוקי, זכתה אמה פישר ממקיף ח’ ראשון לציון במקום השני עם תוצאה של 42.80 מטרים.

צילום: ליטל קמיר.

תלמידים ז’-ח’: בריצת 60′ מ’, זכה אביחי מטרסו ממקיף ח’ ראשון לציון במקום הראשון עם תוצאה מדהימה של 7.23 שניות. בקפיצה לגובה, גבריאל קליימן טביב ממקיף ח’ ראשון לציון לקח את המקום השלישי עם קפיצה לגובה 1.50 מ’. בהדיפת כדור ברזל, לקחו מתן חיים ונועם אסרף ממקיף ח’ ראשון לציון את המקומות הראשון והשלישי בהתאמה, עם תוצאות של 11.47 מטרים למתן ו10.96 מטרים לנועם.

צילום: ליטל קמיר.

תלמידות ט’: בזריקת כדור הוקי, קטפו תלמידות ראשון לציון את שלוש מקומות הפודיום, כאשר אביב פז טביב במקום הראשון בתוצאה של 40.40 מטרים, אוולין בורצוב טביב במקום השני עם תוצאה של 40.10 מטרים ועופרי ברדוגו במקום השלישי עם תוצאה של 39.60 מטרים. בריצת 1000 מ’, לקחה ליהי מטרסו ממקיף ח’ ראשון לציון את המקום השלישי עם תוצאה של 3:50:02 דקות.

צילום: ליטל קמיר.

תלמידים ט’: בריצת 60 מטרים, קטף את המקום הראשון אסף נוגרד ממקיף ח’ ראשון לציון עם תוצאה מדהימה של 7.03 שניות. בקפיצה לגובה, זכה איתי עוזיאל ממקיף ח’ ראשון לציון במקום השלישי עם תוצאה של 1.55 מטרים.

התחרות התחלקה לארבעה מחזורים, כאשר המחזורים מורכבים ממקצים אישיים בהם נציגי המועדונים צוברים נקודות עבור קבוצתם. זהו המחזור הראשון, בו כל בית ספר זכה בנקודות על פי מספר הניצחונות האישיים שצברו חברי הנבחרת שלו. לאחר המקצה הרביעי, הקבוצתי, יוכרז בית הספר המנצח בליגה השנתית.

ליהי לוי, רכזת האתלטיקה הקלה בהתאחדות הספורט לבתי הספר:” לאחר מאמצים רבים הצלחנו להוציא לפועל את המחזור הראשון של תחרות ליגת העל באתלטיקה קלה. זכינו במזג אוויר מושלם, פתחנו את הבוקר בפעילות חוויתית של איקס עיגול עם משפיען הרשת עמית פורטל ומשם הזנקנו את היום. התחרות הייתה מקצועית, מהנה וחוויתית לספורטאים במיוחד בתקופה זו.”

התאחדות הספורט לבתי ספר בישראל הנה זרוע ביצועית של משרד החינוך ומשרד התרבות והספורט לביצוע תחרויות הספורט של מערכת החינוך.

הארגון מקיים שיתופי פעולה עם מרבית איגודי הספורט במדינת ישראל ומקיים שיתופי פעולה עם מרבית מחלקות הספורט ברשויות המקומיות במדינה. מאז הקמתה בשנת 1994 מציבה למטרה את פיתוח והרחבת תשתית הספורט בישראל לצד טיפוח תרבות ספורט, הרגלי הפנאי והעיסוק בספורט. בסיס פעילות ההתאחדות נעשה במועדונים הבית ספריים בבתי ספר מרמת-הגולן ואצבע הגליל בצפון ועד אילת בדרום ובכל מגזרי האוכלוסייה.

בתי הספר שישתתפו באירוע: הריאלי העברי חיפה, עין כרם ירושלים, עלומים רמת השרון, ק. שרת חולון, שטקליס נתניה, אלתרמן נתניה ,גולדה פתח תקוה, יצחק נבון יבנה ,טביב ראשל”צ ,מקיף ח ראשלצ , מקיף ד גן נחום ראשל”צ, בן גוריון הרצליה, רמות ים מכמורת.

השארת תגובה