סוף סוף זה קרה! ש”ס חתמה על ההסכם הקואליציוני והחזירה לעצמה את מוקדי הכח של הציבור התורני וביססה עצמה כסיעה חברתית גם לציבור הכללי

קניון רוטשילד ראשון לציון
מימין: המשנה לראש העיר טל נאור עם חבר מועצת העיר אוהד אוזן. צילום: יח”צ.

לאחר מו”מ מפרך שנמשך שבועות רבים סיעת שס חתמה על הסכם קואליציוני עם רז קינסטליך ראש העייריה ונכנסו באופן רשמי לקואליציה

לאחר בחינת ההסכם, ניתן לומר כי יש בשורה של ממש בתחום החברתי הכללי וכן לציבור הדתי והחרדי בעיר.
שס מחזירה לעצמה את מוקדי הכח במגזר התורני בייחוד בתחום הקהילה הנוער והחינוך הבלתי פורמלי – אחריות על המתנ”סים, תנועות הנוער הדתיות והחרדיות, מועדון הנוער אתנחתא, קידום הקמת הקאנטרי לציבור הדתי והקמת מתנ”ס מעגלים במערב.

בתחום החברתי הזרקור יופנה לסקטורים כמו האגף לקידום נוער שבתוכו פרוייקט נוח״ם ופרוייקט הילה, והרשות לביטחון קהילתי שחולש על פעילויות חינוך הסברה ומניעת התנהגויות סיכון.

טל נאור יו”ר הסיעה שימונה למשנה לראש העיר, יחזיק בתיק מורשת יהודית תיק קידום נוער, תיק הרשות לבטחון קהילתי והרשות למלחמה בסמים ואלכוהול .טל יכהן כיו”ר הנהלת מתנ”ס רמת אליהו במחצית השנייה של הקדנציה וכן ש”ס תמנה יו״ר הנהלה חדש למתנס מעגלים שיתכלל גם את מעגלים מערב ופרוייקט הקמת הקאנטרי.

ש”ס מקבלת למעשה אחריות על כל החיים הבלתי פורמליים של הציבור החרדי והדתי ובנוסף אחריות על מוסדות החינוך של שס ותקציבי תרבות לציבור הדתי.

אוהד אוזן, יו”ר סרוגים ומס’ 2 בש”ס, קיבל לידיו את תיק מסורת ישראל בקהילה. בו יפעל להפקת תוכניות איכות לציבור הדתי לאומי והמסורתי עם דגש לפעילויות קהילתיות ומגבשות.

בנוסף, יקבל אוזן את תיק אסטרטגיה עירונית, תיק העוסק בתכנון ובניה של ראשון העתידית והמתפתחת להיות העיר השלישית בגודלה ובכלל זה הפיתוח הפיזי, החברתי והכלכלי של העיר, במטרה לשפר את איכות החיים בעיר, לקדם את מעמדה העסקי והתרבותי, וליצור מקומות בהם אנשים יאהבו לגור, לעבוד ולבלות – מקומות חיוניים שיעודדו יצירתיות וחדשנות ובכלל זה גם מוסדות דת בשכונות החדשות.

כמו כן יכהן אוזן כדירקטור בחברת מניב, מ”מ יור ועדת מכרזים וסגן יו”ר ועדת החינוך.

טל נאור, המשנה לראש העיר הנכנס אומר: ” אנחנו שמחים שהחזרנו לציבור שלנו את הנכסים שהקימה שס, היה חשוב לנו לקבל ארגז כלים נרחב בעיקר בתחום החברתי כדי לקדם את כל מה שהבטחנו לציבור ואנו מודים לראש שהעיר על האמון והדרך המשותפת וההבנה על הצרכים של הציבור הדתי בראשון לציון.”

“תודה מיוחדת להנהגת ש”ס הארצית על התמיכה וההכוונה וכמובן לכל הפעילים והבוחרים שתמכו לאורך כל הדרך.”

אוהד אוזן, יו”ר סרוגים אומר: ” ההסכם שהתגבש לאחר מו”מ ממושך נותנים לנו אנרגיה אדירה להחזיר לציבור בעשייה. בכוונתי לייצר בעיקר, תוכניות וארועי איכות לציבור הדתי על מנת לייצר פה קהילה דתית שכדאי להיות חלק ממנה.”

“אחד הדברים המרגשים ביותר עבורי הוא האחריות על תנועות הנוער הדתיות ובפרט תנועת בני עקיבא הקרובה לליבי.”

“בתחום התכנון העירוני אשים דגש על הצרכים של התושבים בשכונות החדשות ונביא בשורות חשובות בתחום.”

“אני גאה בכך שלקחנו על עצמנו אחריות גם בתחומים כלל עירוניים חברתיים וציבוריים ולא רק מגזריים , כתנועה דתית חברתית זה המוטו שלנו ולשכותינו פתוחות לכולם. תודה לראש העיר רז על האמון, לליאל ממלאת מקומו על הקשב במו”מ ולשותפיי לדרך טל נאור ובניהו יום טוב שידעו לעמוד על האנטרסים של הציבור ולמצות את מלוא הפוטנציאל במו״מ הקואליציוני. בשם ה’ נעשה ונצליח.״

השארת תגובה