השר לשירותי דת מתן כהנא הגיע לסיור בראשון לציון: שמחתי לראות עיר בצמיחה אדירה בכל התחומים

מאת: מיקי אלון.

השר לשירותי דת מתן כהנא קיים היום (ה’) ביקור ראשון בעיר ראשון לציון. במהלך הסיור ביקר השר במועצה הדתית בעיר ונפגש עם ראש העיר רז קינסטליך.

אל הסיור התלווה נציג ימינה בעיר, חבר מועצת העיר לשעבר אוהד אוזן שבירך את השר על ביקורו החשוב והבטיח לפעול לשתוף פעולה מלא לטובת התושבים בנושאי שירותי הדת.

בביקורו במועצה הדתית בעיר קיבל השר סקירה מיו”ר המועצה הרב ישעיהו מלכא על מערך הכשרות של העיר, בתי הכנסת, בתי העלמין, המקוואות ומערך הנישואין.

בצילום מימין:ראש העיר רז קינסטליך,השר מתן כהנא,וראש סיעת ימינה בראשון לציון אוהד אוזן.

בפגישה עם ראש העיר רז קינסטליך הציג ראש העיר לשר לשירותי דת את הצרכים של העיר בתחום שירותי הדת והאתגרים בתחום שירותי הדת עמם מתמודדת העיר שנמצאת בצמיחה גדולה.

לאחר מכן ערך ראש העיר לכבוד השר כהנא כינוס מליאה חגיגי במשכן מועצת העיר עם חברי המועצה מחזיקי תיקי הדת והתרבות התורנית,הרב אריה כהן, הרב שמואל ג’מיל והגב’ מיכל קלדרון אשר הציגו סקירה על הנעשה בתחומי אחריותם.

ראש העיר רז קינסטליך פירט את המצב הקיים וביקש במגוון נושאים את עזרתו של השר לקידום שירותי הדת בעיר הן בנושא מקוואות, חוף הים הנפרד, בתי כנסת ונושאי קבורה.

השר מתן כהנא סיכם את ביקורו ואמר: “שמחתי לבקר בראשון לציון ולראות את הצמיחה האדירה בה נמצאת העיר הרביעית בגודלה במדינת ישראל. ההשקעה המשמעותית של עיריית ראשון לציון בתחום שירותי הדת ראויה להערכה.

אני בטוח כי בשיתוף פעולה נכון עם ראש והעיר, העיריה והמועצה הדתית נדע להמשיך לשפר ולייעל את מערך שרותי הדת של העיר לטובת תושבי ראשון לציון.

השארת תגובה