ראש העירייה רז קינסטליך הצטרף היום לקבוצת ההליכה עם בגדי ספורט תיקניים

מאת: מיקי אלון.

קבוצת ההליכה לגיל השלישי- צוברת תאוצה ,ראש העירייה, רז קינסטליך הצטרף היום להליכה עם בגדי ספורט * “זו הפעם הראשונה שלי אבל לא האחרונה * הקבוצה מתכנסת מדי יום רביעי בשעה 08:00 בבוקר בחוף הים * ההליכה מותאמת לקצב הליכתם של התושבים הוותיקים * הפעילות החדשה מוצעת בחינם לתושבי העיר ומצטרפת לאירועי הבילוי והפנאי השבועיים במסגרת “שלישי חופשי לגיל השלישי”

על רקע הגלים ומשב הרוח בחוף הים, יצאה לדרך קבוצת ההליכה לגיל השלישי בחוף הים. הפעם, הצטרף ראש העירייה, רז קינסטליך, בבגדי ספורט וצעד עם התושבים הוותיקים לאורך כל המסלול. את הקבוצה קידם המינהל לשילוב חברתי בעירייה מתוך צורך שעלה בקרב בני הגיל השלישי לפעילות גופנית אחרי שנת הקורונה שבה הם היו ספונים בביתם. ההליכה יוצאת לדרך מדי יום רביעי, בשעה 08:00 בבוקר מחניון חוף הנכים, והיא מותאמת לקצב הליכתם של התושבים המבוגרים ובליווי מדריכה.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: “אחרי השנה הקשה שעברו תושבי העיר הוותיקים והיקרים, מגיע להם ליהנות מהאוויר הצח, מפעילות ספורטיבית ובילוי שבועי. אני נהניתי, זו הייתה הפעם הראשונה שלי אבל לא האחרונה, אני מזמין את מי שעוד לא הצטרף, להגיע וליהנות מהחוויה”.

כזכור, הפעילות מצטרפת למיזם “שלישי חופשי לגיל השלישי”, עליו אמונה החברה העירונית, הכולל צפייה בסרטי קולנוע, הרצאות, מפגשי חוויה, סדנאות, סיורים בעיר, ביקורים במוזיאונים וגלריות ועוד. הפעילויות מתקיימות מדי יום שלישי בבוקר והכניסה חופשית לתושבים הוותיקים בכפוף להצגת תו ירוק. יש להירשם מראש לכל פעילות.

סגן ראש העירייה, מוטי עג’מי, המחזיק בתיק מינהל לשילוב חברתי (הרווחה), אמר: “כפי שעובדי המינהל ליוו לכל אורך המשבר את תושבי העיר הוותיקים, כך גם היום. אנחנו מבינים את הצורך של התושבים המסוגרים לחלץ שרירים, ליהנות מהאוויר הפתוח ולא פחות חשוב, לפגוש חברים ולהחליף חוויות. עיריית ראשון לציון תמיד כאן לצדם”.

ניתן להירשם לקבוצת ההליכה בטלפון: 03-9689809 או דרך המייל:
hanab@rishonlezion.muni.il

השארת תגובה