“רק התחלנו” ראש העיר רז קינסטליך השיק השבוע את קמפיין הבחירות שלו ושל סיעתו “רק- ביחד” עם כ-1800 תושבי ראשל”צ ,תומכים ומכובדים (סרטונים)

ראש העיר רז קינסטליך בנאום פתיחת הכנס. צילום:מיקי אלון.

השבוע (יום א’) התקיים אירוע השקת קמפיין הבחירות של ראש העירייה רז קינסטליך לבחירות הקרובות ובו הוצג החזון שלו לעיר לשנים הקרובות

כנס הבחירות בין הגדולים בהיסטוריה של העיר. צילום: מיקי אלון.

* עיר לכל החיים – מילדות ועד בגרות, עיר שקוטפת פרסי חינוך, שהתושב בה במרכז וההשקעה היא בכל תחומי החיים – כל הנושאים קיבלו התייחסות והתמיכה שהורגשה מהקואליציה המתגבשת כמו מחברי המועצה הייתה רחבה במיוחד. מעל 1800 תושבים, מכובדים ואורחים הגיעו השבוע (יום א’) לאירוע השקת קמפיין הבחירות של רז קינסטליך וסיעתו “רק-ביחד” בקאנטרי ההסתדרות שהחל בקבלת פנים והמשיך על הבמה בהנחיית נדב צנציפר. הרבה פנים מוכרות היו בערב, של תומכים מרחבי העיר, ותיקים וחדשים, של חברי מועצה מכהנים וחברים לסיעת “רק ביחד” בראשות קינסטליך.

קהל רב גדש את קאנטרי פלוס כדי לשמוע את ראש העיר וחברי סיעת “רק ביחד” . צילום:מיקי אלון.

ראשון עלה לנאום ראש העירייה ולאחריו הוצגו ועלו לנאום חברי סיעת “רק-ביחד” – ליאל אבן-זהר, אבי חיים, מעיין פלח, עידן מזרחי, ד”ר ענת לייבוביץ’, וסורין גנות. בהמשך הוצג החזון בסרטון ונגע בנושאים רבים ובהם עיר לכל החיים – עיר קהילתית מילדות ועד בגרות שמהווה בית לכל התושבים שמשלבת בין היסטוריה לחדשנות, עיר שצועדת אל העתיד בתחום החינוך בהשקעת משאבים אדירים להנגשת חינוך ציבורי כמו החינוך הפרטי תוך הקניית ערכים של דרך ארץ.

צילום: מיקי אלון.

עיר שהיא קהילה אחת גדולה המורכבת מפסיפס ישראלי ששמה את התושב במרכז תוך שקיפות, נגישות וזמינות וחוף ים שחוזר לתושבים מפינוי “מטווח 24”.

צילום: דוברות הסיעה.

עיר ספורט לכל תושב ולכל קבוצה, שלא שוכחת גם את הרווחה והבריאות. עיר בתנופת פיתוח מואצת שגם נמצאת בליבה של מהפכת התחבורה וזאת תוך שמירה על תכנון מיטבי של המשק הכספי שלה, הובלת מדיניות סביבתית ושמירה על יכולותיה לעמוד באתגרים והתמודדות עם מצבי חירום וסיכון.

עם ראש העיר. מימין הפעיל החברתי עידן אברהם, יו”ר האגודה למען החייל מיקי אלון, ראש העיר רז קינסטליך והעיתונאית בתי לוין.

במהלך הערב הושמע ג’ינגל הבחירות של “רק – ביחד” שבוצע ע”י הזמר רמי קליינשטיין ובאמצעות לוגו מונפש הוצג תהליך הקמת סיעת “רק -ביחד” שנולדה מאיחוד של סיעתו של ראש העיר “הצעירים והירוקים וסיעת “בדרך חדשה” בראשות ממלאת מקומו ליאל אבן זהר.

צילום: מיקי אלון.

המילים שחזרו שוב ושוב במהלך הערב היו: מימוש חזון העיר לשנים הבאות, שותפות, נחישות וחתירה לתוצאות. כפי שאמר קינסטליך בנאומו – “רק התחלנו!”
הנאומים במהלך הערב, הבהירו כי קינסטליך וסיעתו מתכוונים להסתער על הפתק למועצה, להכניס כמה שיותר חברים למועצת העיר וזאת על מנת להמשיך בעשייה ולממש את החזון שלהם ולהכין את העיר לשנים הבאות.

צילום: דוברות הסיעה.

הערב הסתיים בזיקוקי במה ובשירת הג’ינגל החדש יחד, אפשר לומר כי יריית הפתיחה לבחירות 2023 בעיר ראשון לציון נורתה.

הפעילה החברתית ויועצת ראש העיר לנושא בעלי חיים איריס חזן יחד עם ראש העיר רז קינסטליך.
צילום: מיקי אלון.
צילום: מיקי אלון.

אורחים: עידן , אנה ומיקי

צילום: מיקי אלון.
סגן ראש העיר אבי חיים. צילום: מיקי אלון.

תגובה אחת

  1. ז'אנה צ'רניחובסקי הגב

    בבקשה להציג את שיוך, אם קיים של רשימת “רק ביחד” למפלגה שהם שייכים. אני רוצה לדעת למי אני מצביעה. תודה רבה.

השארת תגובה