נחנך מתחם חדש של SOK, במגדל מילנייה במתחם האלף בראשון לציון

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, אלכסיי ברפאנוב, מנכ״ל רשת מתחמי העבודה המשותפים SOK ובכירים נוספים מהעירייה וסוק, לקחו חלק בחניכת המתחם החדש של SOK, במגדל מילנייה במתחם האלף בראשון לציון.

בתמונה ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך

המפגש נפתח בטקס מרגש של תקיעת המזוזה בו נכחו נציגי העירייה, סוק, חב”ד ובעלי עסקים מקומיים שהגיעו להשתתף בסדנת טיק טוק שהתקיימה במתחם כחלק משבוע העסקים של העיר .
מדובר בסניף הדגל של רשת SOK בישראל, בו הושקעו למעלה מ-30 מיליון ש״ח על פני 2 קומות במגדל מילנייה בשטח כולל של כ- 7,000 מ״ר. הסניף הראשון של הרשת נפתח ב-2020 במגדל נצבא, תל אביב.

ראש העיר ציין כי מבחינתו החזון להפוך את ראשון לציון למרכז ההייטק והעסקים הגדול בישראל, מתחיל להתממש כבר בימים אלה עם הבאתן של חברות הייטק מובילות וסטארפים למתחם הרשת. עוד ציין קינסטליך כי מדובר במיליון וחצי מטר של תעסוקה .

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, אלכסיי ברפאנוב, מנכ״ל רשת מתחמי העבודה המשותפים SOK

אלכסיי ציין כי “אנו גאים להיות חלק מהחזון של העיר ולהשיק את מתחם העבודה המשותף המוביל והמתקדם בעיר המציע מעבר לחוויית העבודה החדשנית, גם פתרונות כוללים לעסקים וחברות הייטק לצד הנוף היפה במדינה אל מול חוף הים.

תגובה אחת

  1. הצצה ראשונה לפארק במתחם ה-1000 ראשון לציון - מקומון ראשון הגב

    […] מתחמי העבודה המשותפים SOK ובכירים נוספים מהעירייה וסוק, לקחו חלק בחניכת המתחם החדש של SOK, במגדל מילנייה במתחם הא…, עסקים רבים מעוניינים להגיע לעירנו בזכות המיקום […]

השארת תגובה