חודש האישה: הכירו את דיאנה מראשל”צ, ראש מנהל תגמול והטבות במטה התעשייה האווירית

דיאנה, צילום: תעשייה אווירית.

חודש האישה תיכף מסתיים וזו הזדמנות לפרגן לנשים מאחורי הקלעים של התעשייה הביטחונית. הכירו את דיאנה, תושבת ראשל”צ, ראש מנהל תגמול והטבות במטה התעשייה האווירית

פרטי קצת על תפקידך, מה את עושה ביום יום?

״אני מנהלת ארבעה עובדים ואחראית על כל מדיניות התגמול של החברה ועל הכסף שמגיע לעובד כמו בונוסים, קידומים וכדומה. במסגרת תפקידי, אני נמצאת בקשר מתמיד עם הממונה על השכר באוצר וארגון העובדים בנושאים של שכר והסכמים קיבוציים״.

כמה זמן את עובדת בתעשייה אווירית?

״אני בתעשייה האווירית מעל ל-15 שנים. עבדתי בחטיבות בצד הצבאי והאזרחי ולמעשה עשיתי את המסלול ׳מלמטה׳, כשהתחלתי כסטודנטית בחטיבת תעופה ככלכלנית. לאחר מכן עבדתי בחטיבת כלי טיס צבאיים והתקדמתי לתפקיד ראש תחום כספים. עסקתי בפן העסקי והכספי של החטיבה שכולל הצעות מחיר, ניהול כספי של פרויקט, תקציבים ועוד. לפני כ-8 שנים עברתי למטה החברה על מנת לעסוק בתחום של תגמול והטבות והסכמים קיבוציים. הקמתי את התפקיד הזה מאפס ובמהרה הוא הפך מ-one woman show למינהל משמעותי לחברה״.

כעובדת בחברה הביטחונית הגדולה בישראל, מה הן התחושות שלך כאשר את מגיעה לעבודה?

״כשאני מגיעה לעבודה אני מתמלאת גאווה. עליתי לארץ בגיל 8 לעיר טבריה בלי שפה, בלי חברים, רק משפחה מצומצמת. אני גאה שהצלחתי להגיע בכוחות עצמי לתפקיד ניהולי בעל משמעות בחברה. אני גאה בהישגים האישיים שלי כאן ועל ההשפעה שלהם על החברה. אני גם גאה בצמיחה האדירה של החברה בשנים האחרונות ולהפיכתה לחברת ענק שלא רק מבטיחה את ביטחון המדינה, אלא גם מהווה כוח עסקי משמעותי״.

איך את רואה את צמיחתן של נשים בתעשייה האווירית, בחברות הביטחוניות ובחברה הישראלית בכלל?

״זאת זכות להיות חלק מהנשים בדרג הניהולי בחברה. בשנה האחרונה זכיתי להיות חלק מתכנית חדשנית שנקראת “מנכ״ליות העתיד”, שעצם קיומה מעיד שבנושא הזה בשנים האחרונות יש שינוי תפיסה בכל הדרגים,החל מהדירקטוריון ומהמנכ”ל ועד לאחרון העובדים. אני מאמינה שיש עוד לאן לשאוף אבל זה נושא שעוסקים בו ומנסיון כשיש נושא שעוסקים בו – יש שינוי״.

מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות בתעשייה האווירית?

״אני רוצה להמשיך להתקדם בקריירה, להמשיך לצמוח ולהתפתח. אני אף פעם לא עוצרת״.

מה הטיפ שלך לנשים?

״הטיפ שלי הוא תמיד לפרוץ את תקרת הזכוכית, להציב מטרות ולמצוא את הדרך להגיע אליהן – גם, ואולי במיוחד, אם כולם אומרים לכן שאי אפשר״.

השארת תגובה